Colectia de poze blaxygirlsrevolusion.3xforum.ro
Total 1343 poze.

InapoiInainte

 
nu m-am putut abtineNu m-am putut abtine <333. CoF sunt o trupa de black metal <3333. Soo:-? Amor E Morte Tonight in Flames The Foetus Of A New Day Kicking (asta suna a nu metal :uimit: )
02.11.200842.1KB
:nebun: the gazette:nebun:
28.09.200845.7KB
:rotfl: ● kidooo ●:rotfl:
30.01.200916.6KB
:cool: la fee:cool:
27.09.200828.2KB

 
:nebun: fall out boy:nebun:
27.09.200831.7KB
app am mai gasit cv:
App am mai gasit cv: "numai metal distrugator si texte emotionale",asa isi caracterizeaza Callejon muzica.Stilul lor se numeste screamo(compus din scream si emo).Formatia din Koln{nu stiu cum se pune umlaut din tasta srry :zzz: }....deci cum zicea din koln/germania este una dintre cele mai impunatoare ale scenei emo.{right:X}.Solistul Bastian Sobtzick si chitaristul Berbhard Horn au infiintat trupa in anul 2002.Dupa multiple schimbari,formatia este acum completa,alaturi de Thomas Buschhausen{chitara},Bobo Stricker{tobe}si Thorsten Becker{chiatar bas}.Pe 21.11 lanseaza un al doilea album intitulat"Zombieactionhauptquartier",{care inseamna sediul actiunii zombie...dupa germana mea:)))}si din 20.11 pornesc in turneul"infiziert"{infectat}cu cinci concerte o pozik :nebun:
23.12.20084.2KB
:limba: є:limba:
09.10.200834.2KB
ce :nebun:  arata my chemical romanceCe :nebun: arata
24.09.20083.9KB

 
:nebun: miyavi:nebun:
28.09.200846.8KB
:rusine:  :rusine: є:rusine: :rusine:
20.04.200927.9KB
concert 1 martie!
06.03.200919.7KB
:dinti: pornostar*:dinti:
01.11.200823.4KB

 
:nebun:  :nebun: emo pics:nebun: :nebun:
25.12.20084.7KB
9 :zzz: nota pt poza9 :zzz:
27.10.20086.6KB
baie : )) pornostar*Baie : ))
10.11.200832.1KB
:nebun: poze..:nebun:
15.03.200922.5KB

 
:zzz: є:zzz:
29.11.200813.6KB
aste'a 2..
is pentru eurovison :nebun: promo aste'a 2.. is pentru eurovison :nebun:
22.01.200931.6KB
:nebun: the gazette:nebun:
28.09.200824.6KB
:|
nu stiu dc radeam pe dee dee...ea a fkt pozu :rotfl: just me rux:| nu stiu dc radeam but..whateve`...intrebati`o pe dee dee...ea a fkt pozu :rotfl:
12.04.200916.9KB

 
:nebun: belinda:nebun:
28.09.200825.5KB
:nebun: emo pics:nebun:
27.09.200841.4KB
:zzz: aberatzii :-@:zzz:
07.04.200917.1KB
nu cred ca am pus'o antikkuNu cred ca am pus'o
14.02.200935.4KB

 
eurovision
01.02.200943KB
poza.. ● kidooo ●Poza..
24.09.200817.5KB
:nebun: poze..:nebun:
11.01.20092.4KB
poze..
13.09.200846.4KB

 
dah  :nebun:  :nebun:  :nebun:  paramoredah :nebun: :nebun: :nebun:
27.12.20084.7KB
o :rotfl:  :uimit:  :rolleyes:  :rotfl: yvoooo poza....cam...tampita :rotfl: :uimit: :rolleyes: :rotfl:
14.09.200826.7KB
uitatzilpe uby meu :nebun: tokio hotelUitatzilpe uby meu :nebun:
21.12.200827.2KB
:rotfl: є:rotfl:
01.01.200920.3KB

 
:zzz: є:zzz:
03.12.200813.1KB
:nebun: poze..:nebun:
15.03.200929.3KB
9 :rolleyes:  nota pt poza9 :rolleyes:
07.10.200821.6KB
:rotfl: pon... ● kidooo ● :rotfl: pon...
28.09.200828KB

 
imi cer scuze ca nu am mai intrat,dra scoala mai recenta poza: dirty divaimi cer scuze ca nu am mai intrat,dra scoala asta... cea mai recenta poza:
21.01.200929.7KB
bea..
my bestfriend ;)

hobby  :dinti: 

etc.. crazy lifeBea.. My BestFriend ;) Hobby : Guitar.. Music.. Party.. Net :dinti: etc..
23.02.200910.7KB
nu mi`a mai mers 3xforumul de un i`m back!:)
oo sh un id nou: dirty divanu mi`a mai mers 3xforumul de un secol:( deci i`m back!:) oo sh un ID nou: starstruck_diva_483
07.03.200944KB
:rotfl: є:rotfl:
03.12.200810.1KB
InapoiInainte